Een sterkere band creëren met uw online (potentiële) klanten doet u via marketing automation. Contactmomenten zoals relevante mails of berichten helpen u de klant aan u te binden. Dit geldt voor reeds bestaande klanten én nieuwe klanten. Hoe positiever het bericht, des te beter het resultaat. Het einddoel is een positiever imago te creëren en uiteindelijk meer verkopen te realiseren.

Voorbeelden van Marketing Automation:

  • Een mailtje versturen wanneer iemand jarig is, wanneer een abonnement afloopt of heeft iemand een gevuld winkelmandje open staan? Stuur een mail met herinnering of korting!
  • Of we vertonen advertenties aan de groep mensen die op uw website is geweest (hier kunnen we een limiet op stellen).
  • We kunnen ook via Instagram een nieuwe groep mensen aanspreken, die vergelijkbaar zijn met uw huidige klanten.

Het juiste bericht op het juiste moment, dankzij marketing automation.

Marketing automation inzetten

Bij Cridea hebben we de juiste tools om marketing automation voor u in te stellen en we hebben de expertise om dit te optimaliseren. We bouwen graag samen met u aan uw bedrijf en merk! Dit doen we voor allerlei soorten bedrijven en dit kan ook heel goed voor kleine bedrijven. Meer over ons weten? Neem contact met ons op!

Bekijk hier onze online marketing pakketten inclusief de kosten

Met ons bouwen aan uw bedrijf en merk? Neem vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking!