Waarom is een online marketing strategie handig? Bijvoorbeeld omdat u meer bezoekers op uw website wilt. Of omdat u wel veel bezoekers heeft, maar worden ze geen klant bij u? Of als u wel een website heeft, maar niet goed weet hoe deze op een slimme manier in te zetten.
Dit zijn vragen waar wij dagelijks mee te maken hebben en onze klanten mee van dienst zijn. De kans is groot dat u ook met 1 van deze vragen op deze website bent gekomen. Misschien hebt u wel via een van onze tevreden klanten van ons gehoord?
Wij stellen ons hieronder graag aan u voor, zodat u een goed beeld hebt van ons bedrijf en wat dit betekent voor de online marketing strategie die wij volgen!
Online marketing strategie voor de lange termijn
Al sinds 2001 denken wij met bedrijven mee in hun online marketing strategie. Daarbij houden wij natuurlijk rekening met de laatste Google trends, maar liggen hier geen moment wakker van. Waarom? Omdat al onze inzet is gericht op het trekken van bezoekers naar uw website die tot uw doelgroep behoren. En die door de laagdrempelige inrichting van uw site sneller een bestelling zullen doen of uw winkel gaan bezoeken (conversie optimalisatie). Google ziet dit ook, en zal dit belonen met meer bezoekers! Als de bezoekers van uw website blij zijn, is Google het ook!
Doordat wij ons richten op de lange termijn, proberen wij niet om uw website met trucjes hoger te krijgen in Google, maar zorgen wij dat alles is gericht op het steeds verder optimaliseren van uw website en social media met als doel tevredenheid van uw website bezoekers.
Lees verder of ga met ons in gesprek
Waarom is de online marketing strategie van Cridea succesvol?
Omdat de bezoekers van uw website vinden wat ze zoeken en een aanvraag bij u doen! Wij zorgen dat we samen uw doelgroep scherp stellen, en vertellen u vervolgens hoe u deze online kunt bereiken èn overtuigen.
Ons gesprek over strategie zal dus gaan over:
- wie is uw doelgroep en wat heeft u uw doelgroep te bieden?
- wat maakt uw aanbod uniek en onweerstaanbaar?
- wat is uw propositie en hoe vertalen we dit in een aantrekkelijke boodschap?
- welk aanbod kunnen wij concreet onder de aandacht brengen?
- wat is de waarde van een nieuwe klant en wat mag een nieuwe klant u kosten?
Wanneer deze zaken helder zijn, kunnen we u gericht adviseren over bijvoorbeeld:
- inrichting van uw website
- het kiezen van marketing kanalen
- bepalen content strategie
- bepalen van budgetten
- vormgeven van uw boodschap en bepalen tone of voice,
- doen van zoekwoordonderzoeken en bepalen targeting op social media
Al deze zaken zijn belangrijk om goed scherp te hebben voordat uw marketing activiteiten van start gaan.
Neem contact op om hierover met ons in gesprek te gaan, we leiden u graag door het proces heen.
Uitvoering van de strategie uitbesteden of zelf doen?
Het bepalen van de juiste strategie is dus de eerste stap.
De online marketing strategie vervolgens vertalen naar concrete inzet en beheer van SEO, websiteconversie, Social media, Display advertising en Google Ads is waar wij ons dagelijks mee bezig houden, en met bewezen resultaat.
Wij kunnen u uitvoerend van dienst zijn met:
- SEO Optimalisatie
- Conversie optimalisatie
- SEA: Google Ads en Bing Ads campagnes (ook Shopping)
- Social media
- Marketing Automation
- Display advertising (Banners en video’s)
- Content marketing: bijv. creatie van blogs, artikelen, whitepapers
Onze overtuiging is dat SEO, SEA en conversie optimalisatie alleen goed werken als deze gezamenlijk worden ingezet, omdat deze elkaar sterk beïnvloeden.
Bekijk onze online marketing pakketten
Van gedachten wisselen over uw online marketing?
Wilt u starten met online marketing, of uw bestaande online marketing door ons laten checken op kansen voor meer omzet?
Stel het dan niet langer uit, en neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking!